DplusV springt op de trein van de digitalisering
We hebben allemaal een bewogen jaar 2020 achter de rug. Met D plus V willen we mee met de nieuwe trends en springen hierdoor mee op de trein van de digitalisering.
Onze medewerkers tonen elke dag aan dat ze zeer goed op afstand kunnen werken en daarbij een groot deel van de administratie organiseren. Daardoor is een regelmatig fysiek contact met onze klanten niet meer echt noodzakelijk voor de courante bijwerking van de boekhouding, maar wordt dit grotendeels opgevangen door video meetings door de omstandigheden die we het voorbije jaar hebben gekend. Daarnaast werken we ook aan een tool voor een directe communicatie tussen de dossierbeheerder en de klant.
Op dit moment zijn we met een aantal proefdossiers bezig waarbij onze klanten hun boekhoudkundige stukken rechtsreeks op ons klantenportaal kunnen opladen.
Wij nemen hiervoor contact op met elke klant van zodra wij alle testfases doorlopen hebben en van zodra de beperkende maatregelen door Corona dit weer toelaten. Waardoor we dan terug samen met jullie de dossiers financieel en fiscaal kunnen bespreken, en gezamenlijk kunnen nazien in hoeverre ons digitaliseringsproject ook voor u een oplossing kan bieden.